Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kunstenaars gezocht!!

  • Dorothea Born

    Wij ZOEKEN kunstenaars vanuit alle disciplines, zoals bijvoorbeeld schilderijen, fotografie, sieraden, keramiek, tekeningen, zeefdruk, meubels etc.. Iedere kunstenaar is bij ons welkom!

    Zoeknietverder-kunst.nl is een jonge website welke als doel heeft de beste online kunstenaarsmarktplaats van Nederland (en waarom niet, van Europa en de wereld) te worden. Dankzij onze uitgebreide marketingactiviteiten streven wij ernaar zo veel mogelijk bezoekers te trekken en onze website en de kunstwerken van onze kunstenaars onder de aandacht van een zo groot mogelijk publiek te brengen. Natuurlijk met als doel de verkoop van kunstwerken te stimuleren. Iets wat in deze veranderende samenleving met betrekking tot de subsidies voor de kunst/kunstenaars hard nodig is.

    Wij BIEDEN een platform voor kunstenaars die hun werk onder de aandacht van een groot publiek willen brengen en hun verkoop een stimulans willen geven, zonder hier zelf veel voor te doen. Wij zorgen voor de plaatsing van de aangeleverde foto’s van de kunstwerken, uitgebreide informatie over de kunstenaar en zijn of haar werk en eventuele informatie over exposities en publicaties. Tevens dragen wij zorg voor uitgebreide promotie en marketingactiviteiten. Wij berekenen hiervoor een bedrag van € 47,00 per jaar, (voor het plaatsen van minimaal 1 tot maximaal 50 kunstwerken*. Wij rekenen geen commissie over een eventuele verkoop en een verwijzing naar een eigen website, indien aanwezig is standaard bij de advertentie inbegrepen!

    Wij hopen zo een directe bijdrage te kunnen leveren aan het onderhoud van kunstenaars nu en aan het behoud van de kunst voor de toekomst.

    Meer informatie vindt u op onze website: www.Zoeknietverder-kunst.nl, of neem contact op met Drs. Dorothea Born (Kunsthistorica) via 06-295 75 184

    *(Het is uiteraard mogelijk om kunstwerken gedurende het jaar te wisselen en/of toe te voegen. Het plaatsen van meer dan 50 kunstwerken behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden, hiervoor geldt een toeslag. Bij elke 50 kunstwerken meer komt er voor het hele jaar € 25.- bij.

    Met hartelijke groet,

    Drs. Dorothea Born

  • Lianne oost

    Beste Drs. Born.

    Ik ben lianne oost en ben een jong autodidact kunstenares, ik heb veel geëxposeerd in binnen en buitenland en zit momenteel als aangesloten bij kunstuitleen Alkmaar waar mijn werk goed verhuurd.

    Op dit moment wordt er aan mijn nieuwe website gewerkt, ik zou jullie een aantal afbeeldingen kunnen sturen, maar mijn vraag is eerst: zoekt u nog kunstenaars?

    Hoor graag van u.

    Vriendelijke groet,

    Lianne Oost